KADRY I PŁACE

  • prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy,
  • prowadzenie całości spraw związanych z nieobecnością pracowników: urlopy wypoczynkowe, urlopy macierzyńskie, zwolnienia lekarskie, itp.,
  • prowadzenie całości spraw związanych z ubezpieczeniem pracowników: zgłoszenia, wygłoszenia, deklaracje miesięczne, raporty imienne, itp.,
  • obsługa zatrudnienia osób w ramach umów cywilnoprawnych: umowy zlecenia, umowy o dzieło,
  • sporządzanie list płac z umów o pracę,
  • sporządzanie rachunków do umów cywilnoprawnych,
  • sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla pracowników (na żądanie),
  • sporządzanie rocznych informacji o dochodach: PIT-11,
  • sporządzanie rocznych deklaracji PIT-4R,
  • sporządzanie obowiązujących sprawozdań statystycznych GUS.
You are here